Extended Learning

Pracujemy w branży szkoleń wystarczająco długo, by widzieć, że samo szkolenie nie wystarczy. Dlatego promujemy wdrażanie wiedzy i umiejętności doskonalonych w trakcie szkoleń, dzięki któremu efektywność szkoleń wzrasta wielokrotnie, a proces zaprojektowany systemowo nastawiony jest na osiąganie rezultatów biznesowych.

80% uczestników wdraża z dobrym skutkiem to, czego nauczyli się w trakcie szkolenia!  Czy to możliwe?

                                                        Z platformą Extended Learning TAK!

Extended Learning:

  • Narzędzie zintegrowane dla wszystkich zainteresowanych stron - menedżera, uczestnika, coacha i trenera.
  • Prawdziwy przełom - rewolucja w ocenie II, III i IV poziomu efektywności szkoleń.
  • Narzędzie rekomendowane  przez dwa największe światowe autorytety w dziedzinie badania efektywności szkoleń - Donalda Kirkpatricka i Roberta Brinkerhoffa.
  • W końcu rozwiązanie, dzięki któremu HR i Działy Rozwoju i Szkoleń mogą udowodnić wartość swojej pracy i wielkość generowanego zysku.

Platforma Extended Learning to nowoczesne narzędzie wspierające realizację celów szkoleniowych, wykorzystując najnowsze trendy w edukacji - mobilne, oparte na social learning, wykorzystujące koncept LOOP (personalizacja procesu - własne tempo), bite-size, dające informację zwrotną na temat postępu oraz feedback.
Platforma Extended Learning - narzędzie rozwiązujące najważniejsze problemy z obszaru edukacji i szkoleń. Jedna platforma wdrażająca 4 kluczowe koncepcje.

Każde szkolenie czy program rozwojowy w mniejszym lub większym stopniu ma prowadzić do osiągnięcia określonych celów biznesowych, np. lepiej przygotowani pracownicy mają zapewnić wyższy poziom obsługi, dający rezultaty w postaci większej satysfakcji i większej lojalności klientów, większego portfela zakupów itp. Ale by to zaszło, nie wystarczy samo, nawet najlepsze szkolenie.

Problem pojawia się już na sali szkoleniowej: czy i jak sprawdzić, czy wszyscy uczestnicy osiągnęli cele z poziomu nauczania? W odniesieniu do wiedzy to proste, umiejętności także stosunkowo łatwo zweryfikować, ale postawa to kwestia wymagająca bardziej złożonych zabiegów. Co więcej, wg nowego modelu World New Kirkpatrick Model - ten poziom to nie tylko wiedza, umiejętności i postawy, ale także wzmacnianie pewności siebie (confidence) oraz zobowiązania do wdrożenia (commitment). Platforma Extended Learning daje możliwość monitorowania, wspierania i oceny realizacji wszystkich celów z tego poziomu.  

Kolejny newralgiczny punkt jest na styku umownie zwanym sala - praca; chodzi o ważny moment - czy uczestnicy po szkoleniu zastosują to w pracy i wdrożą nowe zachowania. Z doświadczenia (jako trenerzy-praktycy i uczestnicy wielu szkoleń) wiemy, że tu leży przysłowiowy "pies pogrzebany". I tu znowu Platforma Extended Learning okazuje się doskonałym rozwiązaniem - jeśli oczekujemy zmiany behawioralnej, to (zgodnie z wiedzą na temat motywacji) powinniśmy zapewnić procesy i systemy, które do niej zachęcają, wzmacniając i nagradzając nowe zachowanie. W standardowym modelu tych elementów brakuje, bo brakuje codziennej, krok po kroku, facylitacji tych zmian. Odpowiada za to coach - czy to szef, czy współpracownik, czy też osoba spoza organizacji. W Extended Learning ten element jest zapewniony systemowo, co daje korzyści obu stronom: pracownik wiedząc, że szef przygląda się jego postępom, robi co należy (efekt Hawthorne); z kolei szef w łatwy i efektywny sposób wspiera swojego pracownika, dzięki czemu ma lepsze wyniki i relacje.

No i w końcu najważniejsze – rezultat dla biznesu. Czy to cokolwiek zmienia w firmie? Częsty problem i bolączka działów HR i Szkoleniowych. Platforma Extended Learning to rozwiązuje!

Dziś, kiedy słowo stabilność należy do słownika przeszłości, a teraźniejszość odmienia przez wszystkie przypadki słowa zmiana, niepewność, wyzwania i konkurencja, śmiało stwierdzić można, że dotychczasowe rozwiązania rozwojowo-edukacyjne wyczerpały swój potencjał i czas na NOWE. Tak jak silnik parowy nie wyniesie nas w kosmos, tak samo szkolenie nie zbuduje przewagi rynkowej, ani nawet nie wystarczy do przetrwania.

Zatem pytanie brzmi: nie czy, tylko KIEDY I JAK ZACZĄĆ

Dołącz do najlepszych!

5 powodów dlaczego warto

Korzyści ze szkoleń, coachingu i grywalizacji w jednym narzędziu

Platforma integruje korzyści ze szkoleń stacjonarnych, e-learningu, grywalizacji i coachingu.

Wprowadzanie zmian

Extended Learning to genialne narzędzie do wprowadzenia i monitorowania zmiany behawioralnej - przydatne tam, gdzie tradycyjne systemy motywowania zawodzą.

Przeniesienie teorii w praktykę

Platforma podpowiada i wspomaga wszelkie działania wdrożeniowe, dając możliwość szybkiego spożytkowania zdobytej wiedzy i umiejętności.

Angażowanie przełożonych

Platforma umożliwia zaangażowanie przełożonych w proces uczenia się i wdrażania wiedzy w praktyce.

Monitoring realizacji celów

Narzędzie gwarantuje monitorowanie osiągania celów z poziomu nauczania, wdrażania wiedzy w praktyce i rezultatów biznesowych.

dowiedz się więcej

Realizacje

Inchcape Motor Polska – Wiodący i wielokrotnie nagradzany dealer marek BMW i Mini (Dealer roku BMW Motorrad i Dealer roku MINI)

Wspólnie z działem HR Inchcape Motor Polska opracowaliśmy program rozwojowy dla menedżerów i liderów: Akademia Menedżera Inchcape. Program trwa prawie 1,5 roku i składa się z cyklicznie realizowanych 10 modułów szkoleniowych.  Aby zwiększyć efektywność projektu uwzględniliśmy w nim również platformę Extended Learning.  Chcieliśmy by proces rozwojowy wprost przełożył się na codzienną pracę menedżerów, aby jak najwięcej z tego, co się nauczyli zostało wdrożone. 

Na platformie Exended Learning Promote zaplanowaliśmy zadania przygotowujące uczestników przed każdym z modułów Akademii, a także zadania wdrożeniowe i związane z retencją wiedzy po każdym module. Dzięki unikatowemu podejściu do projektu i funkcjonalnościom, które daje Extended Learning, mogliśmy na bieżąco reagować na potrzeby i możliwości, które się pojawiały. Systematycznie dopasowywaliśmy zadania do specyfiki firmy i pracy każdego z menedżerów uczestniczących w Akademii. Extended Learning  w prosty sposób umożliwił nam również zaangażowanie przełożonych uczestników, którzy nie tylko wspierali uczenie się menedżerów, ale także motywowali ich do stosowania nowych umiejętności w pracy.

Narzędzie znakomicie sprawdziło się w organizacji, która działa w trzech lokalizacjach i ma kilkanaście działów funkcjonalnych. Extended Learning pełniło rolę swego rodzaju spoiwa, które połączyło w jedną całość dziesięć modułów szkoleniowych. Zaangażowanie przełożonych uczestników wpłynęło na większą motywację do uczenia się i wdrażania tego, co menedżerowie nauczyli się w pracy. Platforma znakomicie sprawdziła się również jako swego rodzaju narzędzie wspomagające społeczne uczenie się, w którym menedżerowie z tych samych działów funkcjonalnych w różnych lokalizacjach, mogli wymieniać się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami na wdrożenie innowacji i zmian.

 

Wydawnictwo Czelej

Platforma Extended Learning Promote efektywnie wspiera szkolenia firmy PAIZ Konsulting. Pozwala na powtórzenie i sprawdzenie przyswojonej wiedzy w dowolnie wybranym czasie i miejscu. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest wewnętrzny komunikator, umożliwiający korespondencję z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleń. Z taką formą wsparcia spotkałam się po raz pierwszy - jestem pełna uznania dla firmy PAIZ za rzetelne przekazywanie wiedzy oraz praktyczne, nowoczesne rozwiązania w obszarze narzędzi oferowanych uczestnikom szkoleń.

Dorota Partyka
Dyrektor Ds. Wydawniczych
Wydawnictwo Czelej Sp. z o.o.

Rozmowa z Anną Kraszewską, Dyrektor Obsługi Posprzedażnej i Elżbietą Sieńko, Menedżerem Projektu w firmie Sieńko i Syn Sp. z o.o. dealer VW i Audi.

Patrząc z perspektywy swojego działu i celów jakie przed Państwem stoją, nad jakimi problemami czy wyzwaniami możecie pracować dzięki wprowadzeniu platformy Extended Learning?

Elżbieta Sieńko: Korzystanie z Platformy Extended Learning w dłuższej perspektywie spowoduje, że pracownicy będą regularnie korzystać z naszego wewnętrznego systemu Customer Relationship Management, dedykowanego do pracy w serwisie VW i Audi. 

Co daje praca z Platformą Extended Learning z perspektywy całej firmy?

E.S.: Zadania wykonywane przez pracowników pozwalają nam na monitorowanie pracy indywidualnych pracowników oraz ocenianie ich bieżącego zaangażowania i systematyczności.
Anna Kraszewska: Budowanie świadomości pracowników - świadomość wyzwań, świadomość korzyści, budowanie świadomego zespołu. To niezwykle ważne. 
Dzięki raportowaniu zadań bezpośrednio na Platformie,  pracownicy mają możliwość porównywania wyników pracy codziennie. Widzą jak pracują najlepsi – to dobry przykład. Codzienne zadania na Platformie pozwalają na wypracowanie systematyczności i innych pożądanych zachowań pracowników.

Zadania na Platformie są przez wielu pracowników postrzegane jako dodatkowy obowiązek; jak udaje się Paniom skłonić ich do wykonywania zadań tam umieszczanych? 

A.K.: To zwykle faktycznie stanowi problem. W tej sytuacji przez prezentacje i rozmowy poprzedzające wprowadzenie Platformy Extended Learning osiągnęłyśmy wysoką świadomość zespołu co do celów projektu i oczekiwanego zaangażowania. Na bieżąco wspomagamy się poprzez stymulowanie konsekwentnej realizacji zadań, utrwalenie nawyków, stałą kontrolę – te wszystkie elementy współgrają i dają efekt. Bez zaangażowania przełożonych ta zmiana nie byłaby możliwa.

E.S.: Korzyści indywidualne dla samych pracowników to podniesienie kompetencji własnych, zmiana podejścia do nowych wyzwań i zmian, uświadomienie sobie wymiernych korzyści płynących z prawidłowego działania systemu CRM dla firmy i dla samego pracownika, lepsza komunikacja w zespole. 
Elementy współzawodnictwa zawarte w zadaniach na platformie wpływają na większą aktywność i pozytywne podejście do zadań.

Co jeszcze mogą Panie powiedzieć na temat samej platformy i współpracy z PAIZ?

E.S.: Platforma Extended Learning daje możliwość stałej obserwacji i komentowania na bieżąco. Ta stała interakcja powoduje, że pracownik ma świadomość, że jego postępy widać „jak na dłoni”. Konstrukcja ćwiczeń także wymusza systematyczną pracę i zaangażowanie. Nadzór nad działaniami na platformie jest na zasadzie „double check”, ponieważ zasadą jest zaangażowanie trenerów po stronie PAIZ i firmy, której pracownicy biorą udział w szkoleniu a szczególnie przełożonych.

A.K.: Korzyści jakie widzimy już teraz: lepiej przygotowany pracownik, regularnie korzystający z narzędzia w postaci CRM, wyższy poziom obsługi, budowanie lepszych relacji z klientami i współpracownikami, większa satysfakcja z pracy wynikająca ze zmiany – to, co do tej pory stanowiło problem jest początkiem pozytywnej zmiany.

Masz pytania? Napisz do nas

Trwa wysyłanie zgłoszenia. Proszę czekać...

Wiadomość wysłana pomyślnie.

Sprawdź poprawność formularza.

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij