Kadra sprzedażowa

paiz konsulting, firma szkoleniowa lublin, firma doradcza lublin, instytut zarządzania lublin, szkolenia dla menedżerów lublin, szkolenia ze sprzedaży lublin, szkolenia liderów lublin, akademia menedżera lublin, grywalizacja lublin, gamifikacja lublin

Programy rozwojowe dla kadry sprzedażowej

W programach rozwojowych dla kadry sprzedażowej skupiamy się na dwóch arcyważnych kwestiach
1-wsza – to sprzedaż wartości
2-ga – to nieustające poszukiwanie rozwiązań jak sprzedawać więcej, efektywniej i stabilniej?

W naszych warsztatach w sposób zrównoważony uwzględniamy

Czy wiesz, że ...

Zmień swoje podejście do sprzedaży

paiz konsulting, firma szkoleniowa lublin, firma doradcza lublin, instytut zarządzania lublin, szkolenia dla menedżerów lublin, szkolenia ze sprzedaży lublin, szkolenia liderów lublin, akademia menedżera lublin, grywalizacja lublin, gamifikacja lublin

Dlaczego warto wybrać program rozwoju kadry sprzedażowej PAIZ?

Nasze ponad 25-letnie doświadczenie pokazuje, że najskuteczniejsze w szkoleniu handlowców są programy zaplanowane jako proces, a nie jako okazjonalne wydarzenia. Dlatego w zwykle realizujemy od 2 do 7 jedno i dwudniowych spotkań, każde poświęcone jednemu z aspektów sprzedaży. W procesie przygotowawczym, analizujemy pożądane zachowania sprzedażowe w organizacji, identyfikujemy luki kompetencyjne i proponujemy odpowiednie rozwiązania szkoleniowe. Dzięki temu każdy projekt szkoleń sprzedażowych jest inny i dopasowany do specyfiki branży i firmy. Planując proces rozwojowy chcemy wspólnie z przełożonymi zaplanować proces wdrażania. Dlatego uzupełnieniem ścieżki szkoleniowej powinien być proces coachingowy realizowany przez menedżerów pomiędzy i po zakończeniu każdego z modułów szkoleniowych.

Kto powinien wziąć udział w Akademii Sprzedaży PAIZ?

Handlowcy pracujący na rynku B2B. Działy sprzedaży działające na konkurencyjnym rynku, oferujące ponadstandardowe rozwiązania. Firmy, które w swoich strategiach sprzedażowych zakładają konkurowanie wartościami a nie ceną. Przedsiębiorstwa oferujące produkty klasy premium.

Pamiętaj, że najlepsi handlowcy postępują podobnie jak najlepsze marki:

Moduły Akademii i problemy, które są w trakcie nich poruszane:

  • Jaką „wartość.’ w sprzedaży ma znajomość „wartości” istotnych dla klienta?

  • Dodawanie wartości jako sposób na presję cenową oraz sprzedaż dodatkowych usług i produktów za dodatkowe wynagrodzenie.

  • Czyż nie jest taniej poszerzyć zakres współpracy z obecnymi klientami niż usilnie poszukiwać nowych?

  • Budując lepsze relacje biznesowe z klientami pracujemy na większą stabilność sprzedaży.

  • Czy wystarczy mi wiedza o produktach, które oferuję?

  • Dlaczego wiedza o potrzebach klientów nie daje obecnie przewagi konkurencyjnej w sprzedaży?

  • Techniki perswazyjne nie muszą być odbierane przez klientów jako presja na zakup.

  • Dlaczego dobre umiejętności komunikacyjne to obecnie zbyt mało, aby efektywnie pracować?

  • Wystarczy dobrze „opakować produkt’, czy lepiej sprzedać całościowe rozwiązanie?

  • Z punktu widzenia klienta jak i sprzedającego kompleksowe rozwiązanie oznacza lepszą efektywność.

  • Dobrze wyeksponować to dobrze sprzedać, czyli „Jak Cię widzą tak Cię piszą’,

  • Nie zawsze można zobaczyć i wypróbować to, co zamierzamy kupić, ale zawsze ktoś nam może o tym opowiedzieć i pokazać próbki.

  • Dla klienta wartością może być nie tylko rozwiązanie, które mu zaoferujesz, ale również warunki na jakich to rozwiązanie kupi.

  • Negocjacje to nie tylko triki i techniki, ale również proces, który ma doprowadzić do satysfakcji każdej ze stron.

Chcesz się dowiedzieć jakie rozwiązanie zaproponujemy w Twojej organizacji? Skontaktuj się z nami