Zwiększenie sprzedaży poprzez edukację klientów

KLIENT            Międzynarodowy koncern - producent cementu.
CEL PROJEKTU  

Zwiększenie sprzedaży cementu produkowanego przez Lafarge w marketach i składach budowlanych

Firma, jeden z kluczowych producentów cementu w Polsce i na świecie, oparła swoją strategię sprzedaży na edukowaniu pracowników swoich Klientów.
Przyjęto założenie, że można wspomóc sprzedaż cementu Lafarge klientom indywidualnym, jeśli sprzedawcy wyjdą z roli osób jedynie wydających towar i zaczną rozmawiać z Klientami o ich potrzebach, a docelowo także doradzać w wyborze.

REZULTATY

 
  • opracowano szczegółową prezentację/szkolenie, które będzie prowadzone przez handlowców Lafarge dla pracowników składów i marketów budowlanych;
  • przygotowano 99% pracowników sił sprzedażowych do prowadzenia prezentacji i szkoleń w jednolitym standardzie;
  • wypracowano szereg materiałów i pomysłów do wykorzystania w materiałach wspierających sprzedaż;
  • zmiana nastawienia handlowców Lafarge do projektu.
ROZWIĄZANIA  

 

Warsztaty dla interdyscyplinarnego zespołu roboczego, w trakcie których wypracowano standard i treści do prezentacji zgodnych z wymogami koncernu oraz zakres szkoleń dla klientów Lafarge; szkolenia przygotowujące handlowców i doradców do prowadzenia prezentacji i szkoleń w marketach i składach budowlanych.
 

dowiedz się więcej

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij