paiz konsulting, firma szkoleniowa lublin, firma doradcza lublin, instytut zarządzania lublin, szkolenia dla menedżerów lublin, szkolenia ze sprzedaży lublin, szkolenia liderów lublin, akademia menedżera lublin, grywalizacja lublin, gamifikacja lublin

Artur Mazurek

Artur Mazurek - od 20 lat jestem konsultantem, trenerem i jednym z zarządzających.

Największym wyzwaniem jest dla mnie:
- „biec dwa razy szybciej niż się potrafi, aby nie stać ciągle w tym samym miejscu”,
- utrzymanie zdrowego balansu w biznesie pomiędzy dążeniem do stabilności i stanem permanentnej zmiany,
- łączenie pracy zawodowej, życia rodzinnego oraz swoich starych i nowych pasji.

Doświadczenie:
Jestem klasycznym wielozawodowcem, absolwentem Politechniki Lubelskiej, SGH w Warszawie i University of Illinois at Urbana Champaign w Stanach Zjednoczonych. Jestem licencjonowanym trenerem międzynarodowych organizacji szkoleniowych: Wilson Learning Corporation, Barnes&Conti Inc. i The Innovator Company. Swoją pracę zawodową zaczynałem w Wielkiej Brytanii jeszcze mając status studenta. Po powrocie do Polski pracowałem na uczelni, w zarządzie Fundacji, jako przedstawiciel handlowy prowadziłem własną działalność gospodarczą, a później zarządzałem dwoma spółkami prawa handlowego (produkcyjno-handlową i szkoleniową), w tym również zespołem sprzedażowym. Od kilkunastu lat moje życie zawodowe związałem z doskonaleniem personelu sprzedażowego i kadry kierowniczej.
W trakcie ponad 20-letniej kariery zawodowej zrealizowałem kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-doradczych dla kadry handlowej i kierowniczej firm polskich, jak np. Centrostal Bydgoszcz, Stalprodukt Bochnia, Anwil Włocławek, Zakłady Chemiczne Police, Firma Cukiernicza Solidarność, WARTA SA, PZU SA, PZU Życie S.A., a także koncernów międzynarodowych o znanych na całym świecie markach jak AXA, Leroy Merlin, Media Markt, Dell, Caterpillar (Bergerat Monnoyeur), BMW (Inchcape Polska), Bahlsen Sweet, AGFA Graphics, ECOLAB. Pracowałem dla kilkudziesięciu dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i za granicą opracowując strategie rozwoju, analizy sprzedaży i rynku, badania marketingowe, koncepcje wprowadzanych zmian oraz projekty szkoleniowo-rozwojowe. Kierowałem dwoma dwuletnimi projektami menedżerskimi: Akademia Menedżera Nowej Ery oraz Menedżer na maxa. Mój obszar specjalizacji to również rozwój sprzedaży B2B, w zakresie sprzedaży wartości, budowania długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
Moje podejście do rozwoju zawiera się w parafrazie jednego z polskich filmów: „Szkolenie to nie wszystko”. Proces rozwojowy nie może opierać się tylko na szkoleniach, ponieważ zwrot z takiej inwestycji jest niewielki.
Kogo chciałbym poznać osobiście: Naturalnie ciągnie mnie do sportowców, a szczególnie do mistrzów olimpijskich, którzy na swoje ”pięć minut” muszą pracować 4 lata. Chciałby poznać recepty każdego z nich na utrzymanie wysokiej motywacji do pracy.

”To najlepsze szkolenie na jakim byłem” (Zarządzający firmą produkcyjno-handlową), „Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na moją pracę z nowej perspektywy” (Handlowiec B2B)
*Cytaty pochodzą z anonimowych ankiet wypełnianych przez uczestników na zakończenie szkolenia; są odpowiedzią na pytanie „Co Twoim zdaniem jest najbardziej wartościowe w tym szkoleniu?”