Największym wyzwaniem jest dla mnie:
- „biec dwa razy szybciej niż się potrafi, aby nie stać ciągle w tym samym miejscu”,
- utrzymanie zdrowego balansu w biznesie pomiędzy dążeniem do stabilności i stanem permanentnej zmiany,
- łączenie pracy zawodowej, życia rodzinnego oraz swoich starych i nowych pasji.
Doświadczenie:
Jestem klasycznym wielozawodowcem, absolwentem Politechniki Lubelskiej, SGH w Warszawie i University of Illinois at Urbana Champaign w Stanach Zjednoczonych. Jestem licencjonowanym trenerem międzynarodowych organizacji szkoleniowych: Wilson Learning Corporation, Barnes&Conti Inc. i The Innovator Company. Swoją pracę zawodową zaczynałem w Wielkiej Brytanii jeszcze mając status studenta. Po powrocie do Polski pracowałem na uczelni, w zarządzie Fundacji, jako przedstawiciel handlowy prowadziłem własną działalność gospodarczą, a później zarządzałem dwoma spółkami prawa handlowego (produkcyjno-handlową i szkoleniową), w tym również zespołem sprzedażowym. Od kilkunastu lat moje życie zawodowe związałem z doskonaleniem personelu sprzedażowego i kadry kierowniczej.
W trakcie ponad 20-letniej kariery zawodowej zrealizowałem kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-doradczych dla kadry handlowej i kierowniczej firm polskich, jak np. Centrostal Bydgoszcz, Stalprodukt Bochnia, Anwil Włocławek, Zakłady Chemiczne Police, Firma Cukiernicza Solidarność, WARTA SA, PZU SA, PZU Życie S.A., a także koncernów międzynarodowych o znanych na całym świecie markach jak AXA, Leroy Merlin, Media Markt, Dell, Caterpillar (Bergerat Monnoyeur), BMW (Inchcape Polska), Bahlsen Sweet, AGFA Graphics, ECOLAB. Pracowałem dla kilkudziesięciu dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i za granicą opracowując strategie rozwoju, analizy sprzedaży i rynku, badania marketingowe, koncepcje wprowadzanych zmian oraz projekty szkoleniowo-rozwojowe. Kierowałem dwoma dwuletnimi projektami menedżerskimi: Akademia Menedżera Nowej Ery oraz Menedżer na maxa. Mój obszar specjalizacji to również rozwój sprzedaży B2B, w zakresie sprzedaży wartości, budowania długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
Moje podejście do rozwoju zawiera się w parafrazie jednego z polskich filmów: „Szkolenie to nie wszystko”. Proces rozwojowy nie może opierać się tylko na szkoleniach, ponieważ zwrot z takiej inwestycji jest niewielki.
Kogo chciałbym poznać osobiście: Naturalnie ciągnie mnie do sportowców, a szczególnie do mistrzów olimpijskich, którzy na swoje ”pięć minut” muszą pracować 4 lata. Chciałby poznać recepty każdego z nich na utrzymanie wysokiej motywacji do pracy.
”To najlepsze szkolenie na jakim byłem” (Zarządzający firmą produkcyjno-handlową), „Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na moją pracę z nowej perspektywy” (Handlowiec B2B)
*Cytaty pochodzą z anonimowych ankiet wypełnianych przez uczestników na zakończenie szkolenia; są odpowiedzią na pytanie „Co Twoim zdaniem jest najbardziej wartościowe w tym szkoleniu?”
Zapraszamy na naszą stronę dotyczącą usługi organizacji kongresów i turystyki:
ul. Czeremchowa 21, 20-807 Lublin
81 533 51 48
695 309 080
biuro@paiz.com.pl