Realizacje

Up-selling i cross-selling w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych

Klient: Jedna z największych i najbardziej liczących się firm z branży ubezpieczeniowej w Europie Środkowo-Wschodniej
Cel projektu:

Jak zwiększyć efektywność pracy w zespołach projektowych i zmniejszyć animozje?

Klient: Firma projektowa
Cel projektu:

Zwiększenie sprzedaży poprzez edukację klientów

Klient: Międzynarodowy koncern - producent cementu.
Cel projektu:

Szkolenia stanowiskowe (on the job training) – czy można uczyć efektywniej i… efektowniej w relacji jeden do jednego

Klient: Przedsiębiorstwo z branży energetycznej
Cel projektu:

Kompetencje leadership jako standard dla wszystkich pracowników w firmie

Klient: Międzynarodowy koncern farmaceutyczny
Cel projektu:

Firma farmaceutyczna stawia na ciągły rozwój i kreatywność pracowników

Klient: Firma farmaceutyczna z polskim rodowodem
Cel projektu: