O naszej firmie

Poznaj ludzi, którzy tworzą PAIZ.
Przez 20 lat zbieraliśmy doświadczenia… teraz dzielimy się nimi z naszymi Klientami.
Dzięki temu, że mamy długoletnie doświadczenie życiowe i zawodowe, jesteśmy wiarygodni dla ludzi z różnych generacji. Lubimy osiągać konkretne rezultaty, ale nie lubimy traktować wszystkich aspektów życia (i naszej pracy) całkowicie serio. Jesteśmy ciekawi nowości i chętnie angażujemy się w poznawanie nowych trendów, z wdrażaniem… idzie nam różnie, ale jesteśmy coraz bardziej skuteczni w przekonywaniu do nich naszych klientów. Z klientami lubimy się, szanujemy swoje poglądy i zawsze zaczynamy rozmowę od pytania: Dlaczego taka ścieżka? O co tak naprawdę chodzi? Czy to rozwiąże problem?

 

Nasz zespół

Beata Nowak-Buza

Z firmą PAIZ Konsulting Sp. z o.o. jestem związana od 10 lat.

 

 

Największym wyzwaniem dla mnie jest zaakceptowanie faktu, że nie na wszystko mam wpływ.

Wiedzę zdobywałam na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: filologia romańska.

Doświadczenie zdobywałam na półrocznym stażu w regionie Poitou-Charentes (Francja) jako asystent kulturowy w szkole publicznej. Równolegle pracowałam w charakterze opiekuna w liceum zawodowym. 

Zanim trafiłam do firmy PAIZ Konsulting pracowałam na stanowisku konsultanta w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” w Lublinie. 

Kompetencje, które posiadam...
znajomość języków obcych (francuski, angielski),
umiejętności organizacyjne,
umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
odpowiedzialność,
dokładność i sumienność,
automotywacja.

Kieruję się zasadą…
Wszystko zaczyna się od marzeń …. 

W wolnym czasie...
słucham muzyki, czytam, a przede wszystkim staram się przebywać z rodziną i przyjaciółmi. 

 

Monika Nurzyńska

Współpracuję z PAIZ od prawie 20 lat (a nawet o jeden dzień dłużej:)).

 

Największym wyzwaniem jest dla mnie

- zrozumieć świat i ludzi,
- nie oceniać innych,
- rozwijać się, pomimo trudności.

Moje kompetencje:

szeroki wachlarz umiejętności inter- i intrapersonalnych, sztuka organizacji czasu i pracy własnej i zespołu, praca w zespole i budowanie zespołów, umiejętności komunikacyjne, automotywacja, kreatywność, dokładność i sumienność, elastyczność, wdrażanie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy UE.

Doświadczenie:

Doświadczenie zdobywałam pracując z ludźmi. Po ponad dwudziestu latach pracy widzę zmiany jakie zaszły we mnie i w otaczającej rzeczywistości. Zmiana jest jedyną stałą rzeczą w życiu. Moje role zawodowe to: specjalista ds. szkoleń i kongresów, kierownik biura, specjalista ds. projektów unijnych. Pracując z tym samym zespołem przez tak długi czas, mogłam doskonalić elastyczność w relacjach z ludźmi, a pełniąc różne obowiązki mogłam rozwijać zarówno umiejętności miękkie, jak i analityczne i organizacyjne. Satysfakcję daje mi różnorodność poznawanych obszarów i możliwość sprawdzenia się w nowych i kryzysowych sytuacjach.

Kogo chciałabym poznać osobiście?

Jest wiele osób, które chciałabym poznać. Tych, których nie mogę poznać osobiście staram poznać się poprzez poznawanie ich twórczości (Osiecka, Grodzieńska, Czubaszek, Wasowski, Przybora, Filip Springer, Joanna Bator).

Marcin Michalski

Kierownik ds. szkoleń i kongresów.
W PAIZ Konsulting Sp. z o.o. od 2006 roku.

 

Wiedzę zdobywałem…
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: filologia romańska

Doświadczenie zdobywałem…
- półroczny staż w regionie Poitou-Charentes (Francja) jako asystent kulturowy w szkole publicznej,
- praca jako pilot turystyczny na terenie Polski i Francji,
- praca w biurze turystycznym jako specjalista ds. turystyki.

Kompetencje, które posiadam..
- znajomość języków obcych (francuski, angielski, hiszpański),
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- dokładność i sumienność,
- automotywacja.

Kieruje się wartościami…
- odpowiedzialność i lojalność.

W wolnym czasie…
- podróże.

Monika Michalska

Specjalista ds. szkoleń i kongresów 
W PAIZ Konsulting Sp. z o.o. od 2007 roku. 

 

Wiedzę zdobywałam…
•    Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej, kierunek: Zarządzanie i Marketing,
•    Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji w Warszawie, kierunek: organizacja i obsługa ruchu turystycznego,
•    Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Kongresów i Konferencji.

Doświadczenie zdobywałam i zdobywam...
•    w PAIZ Konsulting Sp. z o.o.,
•    na licznych konferencjach i szkoleniach związanych z turystyką biznesową.

Kompetencje, które posiadam…
•    znajomość języków obcych (angielski i hiszpański),
•    umiejętności organizacyjne,
•    umiejętności komunikacyjne,
•    kreatywność,
•    automotywacja.

Kieruję się wartościami…
•    śmiech jest najwierniejszym odbiciem duszy. 

Radomił Filipek

Członek Zarządu PAIZ Konsulting Sp. z o.o.
Dyrektor Biura Kongresów SKOLAMED.
W spółce od 2003 roku. 

 

 

Wiedzę zdobywałem…
•    studia podyplomowe z zakresu informatyki i zarządzania,
•    studia magisterskie – geografia,
•    specjalistyczne szkolenia z zakresu usług turystycznych,
•    szkolenia z zakresu marketingu w turystyce.

Doświadczenie zdobywałem…
•    poznając przez kilkanaście lat specyfikę pracy w turystyce – od referenta do dyrektora oddziału ogólnopolskiego biura turystycznego,
•    organizując kongresy i konferencje od 1992 r.

Kompetencje, które posiadam...
•    kompleksowa organizacja konferencji i kongresów 
•    organizacja imprez turystycznych i wyjazdów motywacyjnych

Lubię, gdy efekty mojej pracy wywołują zadowolenie u naszych klientów

 

Joanna Bartyzel

Z Instytutem związana jestem od 2000 roku. Przez ten czas wspólnie zrealizowaliśmy dużo ambitnych projektów, pracując dla dużych i średnich firm ze wszystkich niemal branż i sektorów.

Największym wyzwaniem jest dla mnie
- żyć zgodnie z mottem „Nie sztuka jest ścigać się z innymi. Sztuką jest prześcignąć siebie samego”,
- zachować równowagę pomiędzy życiem w czasie i w poprzek czasu (czyli ile kontroli, ile freestyle’u),
- aktualnie - praca nad gamifikowaniem edukacji i GBL, czyli idea połączenia homo economicus i homo ludens.

Doświadczenie:
Życie to doświadczenie, mam go więc sporo;-). Od ponad ćwierć wieku zdobywam doświadczenie zawodowe sprawdzając różne ścieżki. Mam na swoim koncie doświadczenie w rolach: pracownika urzędu, prezesa spółki, szefa zespołu projektowego w sektorze non-profit, pracownika akademickiego, trenera  biznesu. Specjalizuję się w projektach kompleksowych rozwiązań rozwojowych, obejmujących doradztwo, projektowanie, szkolenie i coaching. Prowadzę szkolenia z zakresu negocjacji, rozwiązywania konfliktów, wywierania wpływu, sztuki prezentacji, komunikacji, budowania zespołu, train the trainers. Realizowałam projekty między innymi dla takich klientów, jak: PZU SA, Dresdner Bank, Lafarge, Inchcape Motor Polska, Kolporter, Jutrzenka, Cezex, TP S.A., Ecolab, Axa, Cisco, Oracle, PM Group, Orbis Casino, Media Markt, Bahlsen, Polbita, Astra Zeneca, Biomed, ZETO. Prowadzę szkolenia autorskie oraz licencyjne. Jestem jednym z trzech licencjonowanych w Polsce trenerów firmy Wilson Learning, lidera w branży szkoleniowej od 50 lat. Dla Klientów Wilson Learning realizuję tematy: Negotiating to Yes (program autorski pod auspicjami Williama Ury’ego, światowego autorytetu w dziedzinie negocjacji), Counsellor Salesperson, BRV, The Leader-Manager. Posiadam także licencję Barnes&Conti na realizację szkoleń Managing Innovation, Intelligent Risk Taking oraz Exercising Influence. Największą satysfakcję w tej pracy przynoszą mi momenty, w których osiągamy sytuację win-win-win: wygrywa klient, który osiąga zakładane rezultaty, wygrywają uczestnicy szkolenia, którzy realizują swoje cele rozwojowe i my jako realizatorzy, wdrażając kolejny dobry projekt.
Kogo chciałabym poznać osobiście: Zygmunta Baumana, Ryszarda Kapuścińskiego i Wisławę Szymborską.

”Kompetentny trener potrafiący przekazać wiedzę i dający kopa do działania”, „Ciepłe komentarze prowadzącej powodują, że uczestnik rozwija się, a nie blokuje”
*Cytaty pochodzą z anonimowych ankiet wypełnianych przez uczestników na zakończenie szkolenia; są odpowiedzią na pytanie „Co Twoim zdaniem jest najbardziej wartościowe w tym szkoleniu?”

Katarzyna Mitrut

Jestem w PAIZ od prawie 20 lat, jestem jednym z założycieli firmy.

 

Największym wyzwaniem jest dla mnie
- cieszyć się z tego co jest,
- zachować umiar w przekonywaniu drugiej strony do tego, co moim zdaniem jest dla niej najlepsze,
- przekonać klienta, by zainwestował  w rozwiązanie, które faktycznie przyniesie zmianę a nie jedynie w szkolenia.

Doświadczenie:
zdobywam je nieustannie - ciągle poszerzam horyzonty i sposób patrzenia na świat zawodowo i poza pracą; moje role zawodowe to trener, superwizor, projektant edukacji poprzez gamifikację, konsultant ds. zwiększania efektywności projektów edukacyjnych, współwłaściciel firmy, partner zarządzający, pełnomocnik ds. jakości.
Od 1993 r. przygotowuję i prowadzę szkolenia i warsztaty autorskie i licencyjne; jestem certyfikowanym trenerem firmy Barnes & Conti oraz licencjonowanym facilitatorem i master trenerem giganta szkoleniowego, firmy Wilson Learning.
Jestem orędownikiem działań, które wykraczają poza sytuacje edukacyjne i pomagają wdrażać wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniach - wykorzystuję metodologię The Innovator oraz gamifikację.
Wśród moich klientów są firmy z różnych branż: farmaceutycznej (Astra Zeneca, Covance, Easthorn, BIOMED), higieny szpitalnej (ECOLAB), budowlanej (UNIBEP, PM Group, Lafarge, Cersanit), handlu detalicznego (Leroy Merlin, Media Markt), usług finansowo-ubezpieczeniowych (PZU SA, AXA, Euler Hermes), rozrywkowej (ZenithOptimedia).

Sukces w pracy mierzę zmianami jakie wprowadzają w życie moi klienci.

Kogo chciałabym poznać osobiście?
Wisławę Szymborską, Władysława Bartoszewskiego, Jana Kobuszewskiego, Urszulę Dudziak.

„Dopasowanie do grupy przebiegu szkolenia”, „Profesjonalizm trenera w przekazywaniu wiedzy”, „Atmosfera, sposób przekazywania wiedzy”
Cytaty pochodzą z anonimowych ankiet wypełnianych przez uczestników na zakończenie szkolenia; są odpowiedzią na pytanie „Co Twoim zdaniem jest najbardziej wartościowe w tym szkoleniu?”

Artur Mazurek

Artur Mazurek - od 20 lat jestem konsultantem, trenerem i jednym z zarządzających.

 

Największym wyzwaniem jest dla mnie:
- „biec dwa razy szybciej niż się potrafi, aby nie stać ciągle w tym samym miejscu”,
- utrzymanie zdrowego balansu w biznesie pomiędzy dążeniem do stabilności i stanem permanentnej zmiany,
- łączenie pracy zawodowej, życia rodzinnego oraz swoich starych i nowych pasji.

Doświadczenie:
Jestem klasycznym wielozawodowcem, absolwentem Politechniki Lubelskiej, SGH w Warszawie i University of Illinois at Urbana Champaign w Stanach Zjednoczonych. Jestem licencjonowanym trenerem międzynarodowych organizacji szkoleniowych: Wilson Learning Corporation, Barnes&Conti Inc. i The Innovator Company. Swoją pracę zawodową zaczynałem w Wielkiej Brytanii jeszcze mając status studenta. Po powrocie do Polski pracowałem na uczelni, w zarządzie Fundacji, jako przedstawiciel handlowy prowadziłem własną działalność gospodarczą, a później zarządzałem dwoma spółkami prawa handlowego (produkcyjno-handlową i szkoleniową), w tym również zespołem sprzedażowym. Od kilkunastu lat moje życie zawodowe związałem z doskonaleniem personelu sprzedażowego i kadry kierowniczej.
W trakcie ponad 20-letniej kariery zawodowej zrealizowałem kilkadziesiąt projektów szkoleniowo-doradczych dla kadry handlowej i kierowniczej firm polskich, jak np. Centrostal Bydgoszcz, Stalprodukt Bochnia, Anwil Włocławek, Zakłady Chemiczne Police, Firma Cukiernicza Solidarność, WARTA SA, PZU SA, PZU Życie S.A., a także koncernów międzynarodowych o znanych na całym świecie markach jak AXA, Leroy Merlin, Media Markt, Dell, Caterpillar (Bergerat Monnoyeur), BMW (Inchcape Polska), Bahlsen Sweet, AGFA Graphics, ECOLAB. Pracowałem dla kilkudziesięciu dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i za granicą opracowując strategie rozwoju, analizy sprzedaży i rynku, badania marketingowe, koncepcje wprowadzanych zmian oraz projekty szkoleniowo-rozwojowe. Kierowałem dwoma dwuletnimi projektami menedżerskimi: Akademia Menedżera Nowej Ery oraz Menedżer na maxa. Mój obszar specjalizacji to również rozwój sprzedaży B2B, w zakresie sprzedaży wartości, budowania długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
Moje podejście do rozwoju zawiera się w parafrazie jednego z polskich filmów: „Szkolenie to nie wszystko”. Proces rozwojowy nie może opierać się tylko na szkoleniach, ponieważ zwrot z takiej inwestycji jest niewielki.
Kogo chciałbym poznać osobiście: Naturalnie ciągnie mnie do sportowców, a szczególnie do mistrzów olimpijskich, którzy na swoje ”pięć minut” muszą pracować 4 lata. Chciałby poznać recepty każdego z nich na utrzymanie wysokiej motywacji do pracy.

”To najlepsze szkolenie na jakim byłem” (Zarządzający firmą produkcyjno-handlową), „Szkolenie pozwoliło mi spojrzeć na moją pracę z nowej perspektywy” (Handlowiec B2B)
*Cytaty pochodzą z anonimowych ankiet wypełnianych przez uczestników na zakończenie szkolenia; są odpowiedzią na pytanie „Co Twoim zdaniem jest najbardziej wartościowe w tym szkoleniu?”

 

Rafał Wach

W PAIZ Konsulting pracuję od 2011 roku.

 

 

Wiedzę zdobywałem…
studiując psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II, biorąc udział w szkoleniach i warsztatach oraz w szkole językowej.

Doświadczenie:
Zdobywałem je odbywając staż w charakterze doradcy zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublinie, pracując jako psycholog w projekcie dofinansowanym z UE skierowanym do osób bezrobotnych, konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta indywidualnego Orange oraz specjalista ds. szkoleń/specjalista ds. sprzedaży w firmach szkoleniowych. Od kilku lat zdobywam wiele nowych doświadczeń uczestnicząc w realizacji projektów międzynarodowych.

Moje kompetencje:
umiejętności sprzedażowe, komunikacja i praca w zespole, poszukiwanie i selekcja informacji, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, obsługa systemów CRM, otwartość na doświadczenia, kreatywność, sumienność.

Sukces w pracy mierzę sukcesami klientów i powodzeniem projektów, w które jestem zaangażowany.

Kieruję się wartościami:
odpowiedzialność, szczerość, uczciwość.

 

Barbara Smoczyńska

Współpracuję z PAIZ od prawie 20 lat.

 

 

Największym wyzwaniem jest dla mnie
- żyć swoją miarą,
- gospodarować własną energią tak, by zachować równowagę w dawaniu i braniu,
- dbać o harmonię między myśleniem, emocjami i zachowaniem.

Doświadczenie:
mam za sobą 40 lat pracy zawodowej i sporo różnych przeżyć. Świat mnie nadal zachwyca, ludzie interesują, idee inspirują, a sztuka dostarcza wzruszeń. Moje role zawodowe to: trenerka umiejętności psychospołecznych, nauczycielka akademicka (jestem doktorem nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii), terapeutka, doradczyni rozwoju osobistego, superwizorka, mentorka, popularyzatorka problematyki równego statusu kobiet i mężczyzn oraz psychoedukacji w mediach.
Od 1995 roku przygotowuję i prowadzę szkolenia, warsztaty i treningi. W styczniu 2002 roku zdobyłam rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego nr I/34. Szukając dla siebie najbardziej przekonującej konwencji psychologicznej odbyłam wiele szkoleń (Gestalt, NLP, AT, RTZ, MBTI, TSR, itp.) i ostatecznie wybrałam psychologię poznawczo-behawioralną (łączę ją jednak czasem z innymi metodami). Lubię jak uczestniczki i uczestnicy moich szkoleń nie tylko doskonalą swoje umiejętności, ale również obejmują refleksją zjawiska społeczne, rozumieją kontekst kulturowy i mechanizmy ludzkich zachowań.

Sukces w pracy mierzę poczuciem sensu, spełnienia i radości.

Kogo chciałabym poznać osobiście?
Cieszę się, że wciąż mogę poznawać dzieła różnych wybitnych osób.

Ian Christmas

Jestem Dyrektorem Experior Management Consultants w Wielkiej Brytanii. Współpracuję z PAIZ Konsulting od 1995 r.

 

Od prawie 30 lat zajmuję się prowadzeniem szkoleń i warsztatów oraz konsultingiem w zakresie zarządzania. Przez 14 lat pracowałem w Kodaku, gdzie zajmowałem się poprawą jakości, efektywności pracy i procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Następnie byłem konsultantem w Price Waterhouse Management Consultants, aż wreszcie podjąłem decyzję o utworzeniu własnej firmy. Teraz pracuję z firmami w Europie Wschodniej, Zachodniej, w Japonii, Indiach i na Środkowym Wschodzie. Moja rola polega na dostarczaniu firmom procesów, które wspomagają rozwój kultury organizacyjnej, zarządzanie i rozwój zasobów ludzkich. Przykładowe projekty: facilitacja procesu tworzenia strategii korporacyjnej; facilitacja i projektowanie systemu zarządzania efektywnością na poziomie korporacyjnym i indywidualnym; analiza kultury organizacyjnej oraz identyfikowanie obszarów największej wrażliwości w firmie, a następnie opracowanie planów likwidowania słabych punktów; budowanie strategii zasobów ludzkich jako jednego z aktywów firmy. Szkolenia obejmują następujące grupy tematów: zarządzanie sobą, zarządzanie innymi, zarządzanie efektywnością, zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie firmą oraz zarządzanie przyszłością. Moją pasją jest fotografia cyfrowa.

Karolina Malinowska

Jestem współpracownikiem PAIZ od prawie 10 lat. 

 

 

Największym wyzwaniem jest dla mnie 
- skutecznie łączyć różne role zawodowe i osobiste, 
- dbać o własną energię w obliczu wielu zadań życiowych, w tym zadań mamy dwójki dzieci,
- być dyrektywną wtedy, gdy jest to konieczne. 

Doświadczenie: 
Jestem psychologiem i w swojej pracy łączę różne role zawodowe: trenera umiejętności psychospołecznych, psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego, coacha, badacza. To, co z pewnością można o mnie powiedzieć, to to, że bardzo lubię ludzi i z łatwością przychodzi mi bycie z nimi, akceptacja, słuchanie, wymiana doświadczeń i wiedzy. Szukam sposobów na ciągły rozwój i doskonalenie swoich umiejętności i korzystam zarówno ze szkoleń, superwizji, jak i innych form samodoskonalenia. Bardzo lubię tak indywidualną pracę z klientami, jak i pracę warsztatową z grupą. Przeprowadziłam ponad 1000 godzin szkoleń miękkich budujących i wzmacniających w klientach różnorodne umiejętności psychospołeczne. Fascynuję się również badaniami społecznymi i edukacyjnymi, dlatego też pracuję także w tym obszarze. Jestem autorką publikacji naukowych i popularno-naukowych. 

Sukces w pracy z ludźmi to dla mnie rozwój moich klientów, wzbogacenie jakości ich życia, wsparcie dokonań zawodowych. 

Kogo chciałabym poznać osobiście?
Między innymi: Agnieszkę Holland, Meryl Streep, Aarona t. Beck’a, Jamie’go Oliver’a.

Andrzej Cieplak

Konsultant PAIZ Konsulting Sp. z o.o.

 

 

Coach ACC, trener biznesu, mentor, wykładowca akademicki, posiadający blisko 30 letnie doświadczenie biznesowe. 

 
Wykształcenie - matematyk, biznesmen (MBA), trener biznesu, coach ICF.
Profil psychometryczny – badacz, analityk.
Forma wyrazu – synteza, metafora, docieranie do sedna problemu.
Pasje – edukator, mentor, filar wielopokoleniowej rodzinny.
Zamiłowania – rozwój osobowości, podziw dla natury, uprawianie sportu, muzyka, fotografia. 
Rodzinnie – mąż Małgorzaty, z którą mają trójkę wspaniałych dzieci i pięcioro kochanych wnuków. Członek blisko 100-osobowej rodziny Cieplaków.

Od 1989 r. działa aktywnie w biznesie sprawując funkcje menedżerskie i właścicielskie w wielu firmach. Od wielu lat prowadzi procesy szkoleniowe, coachingowe i mentoringowe z przedsiębiorcami, menedżerami i zespołami. 


Certified Coach CoachWise™, absolwent  Szkoły Trenerów Biznesu Wszechnicy UJ, studiów menedżerskich MBA w University of Central Lancashire.  Autor i współautor 2 książek o tematyce szkoleniowo-coachingowej. Aktywny członek-współzałożyciel ICF w Lublinie (obecnie dyrektor oddziału). Wieloletni członek i koordynatora ds. edukacji w organizacji: Pracodawcy Lubelszczyzny LEWIATAN.

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij